دوره ها

حمایت آموزشگاه ستاره سازان از برگزاری رایگان ورکشاپهای هفتمین جشنواره فیلم مستقل خورشید

2.28Kviews

آموزشگاه آزاد هنرهای نمایشی ستاره سازان مجری برگزاری ورک شاپهای (رایگان) هفتمین جشنواره فیلم مستقل خورشید شد.

بر اساس توافق انجام شده فیمابین آموزشگاه آزاد هنرهای نمایشی ستاره سازان و هفتمین جشنواره فیلم مستقل خورشید، ورکشاپهای این جشنواره با حمایت و همراهی این آموزشگاه به صورت رایگان برگزار می شود.

عناوین ورکشاپها و مدرسین آنها به شرح ذیل است:

در روز اول جشنواره؛ کارگاه «نقش و جایگاه موسیقی در فیلم» با حضور پرواز همای و مسعود سخاوت دوست روز دوشنبه ۸ مهر ماه از ساعت ۱۱:۱۵ الی ۱۳:۱۵ در سالن استاد شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

همچنین دومین روز از جشنواره(سه شنبه ۹ مهر) با برگزاری کارگاه «بازآفرینی شهری» به عنوان کارگاه معرفی تجربه نمونه تسهیل گری از ساعت ۱۰ الی ۱۱:۳۰ صبح برگزار می شود.

در ادامه روز دوم محمدرضا اصلانی کارگردان پیشکسوت سینما کارگاه «خلاقیت و تجربه گرایی در سینمای مستقل» را از ساعت ۱۱:۴۵ الی ۱۳:۱۵ در سالن استاد شهناز خانه هنرمندان برگزار می کند.

در سومین روز جشنواره (چهارشنبه ۱۰ مهر)، ورکشاپ ویدئو-پرفورمنس آرت با حضورعلی اتحاد از ساعت ۱۱:۴۵ الی ۱۳:۱۵ در سالن استاد شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

همچنین، سه کارگاه بین المللی با حضور سه سینماگر خارجی از کشورهای آلمان، فرانسه و هندوستان برگزار می شود. 

کارگاه «پیچینگ فیلم ایرانی در اروپا» با حضور یوتا ویله از آلمان از ساعت ۱۰ الی ۱۱:۳۰ روز چهارشنبه ۱۰ مهر برگزار می شود.

همچنین کارگاه « پخش فیلم کوتاه» با حضور مارک هاز از فرانسه از ساعت ۱۰ الی ۱۱:۳۰ روز پنجشنبه ۱۱ مهر و گفت وگو پیرامون توسعه سینمای مستقل تجربه گرا با حضور آنوج مالهوترا از هندوستان از ساعت ۱۱:۴۵ الی ۱۳:۱۵ روز پنجشنبه ۱۱ مهر ماه در سالن استاد شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

حضور در این ورکشاپ ها برای عموم علاقه مندان به شرط ثبت نام آزاد و رایگان است و فرآیند ثبت نام آن باید از طریق سایت آموزشگاه هنرهای نمایشی ستاره سازان (مجری برگزاری ورکشاپهای هفتمین جشنواره فیلم مستقل خورشید) به نشانی https://www.setare-sazan.ir همراه با تکمیل فرم آنلاین ثبت نام و یا تماس با شماره تلفن ۸۸۹۰۱۵۶۶  صورت گیرد.

به هنرجویانی که در تمامی کارگاه های ذکر شده حضور مشارکت گرانه و مستمر داشته باشند، گواهی معتبر علمی با انضای هفتمین جشنواره فیلم مستقل خورشید و آموزشگاه آزاد هنرهای نمایشی ستاره سازان اعطا خواهد شد.

هفتمین جشنواره فیلم مستقل خورشید از ۸ تا ۱۱ مهر به دبیری مهدی یارمحمدی، در خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

دسترسی مستقیم به فرم ثبت نام رایگان در ورکشاپهای جشنواره

Leave a Response